Campanya de comunicació i presentació de l’edició especial del Vermut Rosé Sant Jordi 

Miró Vermouth presenta al mercat una versió limitada del seu icònic rosat, el Miró Rosé Sant Jordi. Un vermut rosat de gust floral, fresc i jove perfecte per pendre a qualsevol hora del dia en una taula plena de familia, amics, riures i confidències. Un vermut, a més, amb un packaging especial que convida a regalar-lo per Sant Jordi. 

Amb l’escenari plantejat, Miró Vermouth confia en nosaltres i ens demana una campanya de comunicació per televisió i XXSS que acompanyi la presentació del producte en societat.

Des d’Infocus ens plantegem crear una campanya diferent, atrevida, moderna i que impacti a tot el ventall de públic de la marca. I, per aconseguir-ho partim d’un teaser curt, de 10”, a mode d’avançadeta de la campanya per crear hype tant a la televisió com a les XXSS.

Després de 15 dies d’emissió i d’haver-se publicat aquesta peça a la tele i a XXSS, arriba l’hora de resoldre la camanya amb un spot senser, més llarg, de 20” on es desvetlla el nou producte, el seu format especial i el seu ús.

La campanya es complementa amb vàries acccions a XXSS que demanen la interacció amb el públic, tant a la fase de teaser com a la fase de resolució: publicació del teaser, enquestes, un sorteig i publicació de l’spot de resolució.

CRÈDITS

Infocus