Campanya de comunicació i presentació de l’edició especial del Vermut Rosé Sant Jordi
Miró Vermouth presenta al mercat una versió limitada del seu icònic rosat, el Miró Rosé Sant Jordi. Un vermut rosat de gust floral, fresc i jove perfecte per pendre a qualsevol hora del dia en una taula plena de familia, amics, riures i confidències. Un vermut, a més, amb un packaging especial amb forma de rosa, que convida a regalar-lo per Sant Jordi.
Amb l’escenari plantejat, Miró Vermouth confia en nosaltres i ens demana un pla de comunicació amb una campanya publicitària a televisió i a XXSS que acompanyi la presentació del producte en societat.
Des d’Infocus ens vam plantejar crear una campanya diferent, atrevida, moderna i que impactés a tot el ventall de públic de la marca. Per aconseguir-ho, vam dissenyar aquesta campanya entorn l’antena de Canal Reus a través d’un anunci publicitari i de la presència com a patrocinadors del programa de Sant Jordi i de la mítica gala de Els Imprescindibles de Reus al 2024.
Però això no era tot, havíem d’aconseguir presentar el producte d’una manera diferent, creativa impactant. I vam dissenyar un teaser curt, de 10”, a mode d’avançadeta de la campanya per crear hype tant a la televisió com a les XXSS.
Després de 15 dies d’emissió i d’haver-se publicat aquesta peça a la tele i a XXSS, arriba l’hora de resoldre la camanya amb un spot senser, més llarg, de 20” on es desvetlla el nou producte, el seu format especial i el seu ús.
La campanya es complementa amb vàries acccions a XXSS que demanen la interacció amb el públic, tant a la fase de teaser com a la fase de resolució: publicació del teaser, enquestes, un sorteig i publicació de l’spot de resolució.
Infocus