Campanya de comunicació per Òptica Activa
Òptica Activa és una òptica low cost amb molta presència a la província de Tarragona amb la necessitat de fer una campanya de comunicació i confia en Infocus per dissenyar-la, desenvolupar-la i implementar-la.
Basant-nos en les seves necessitats i posicionament al territori, a Infocus ens plantegem crear una campanya de branding, online i offline que potencia els atributs de la marca i comunica una promoció activa a la botiga com a reclam.
La campanya consisteix en l’emissió d’un spot de televisió durant 3 mesos a la televisió local, Canal Reus i una campanya digital, amb un bànner a la web del mitjà anunciant la promo i un reel publicat a les XXSS del mitjà en col·laboració amb les XXSS de la marca. Una campanya 360º que, a més d’aconseguir milers de visualitzacions, arriba directament al target que la marca vol aconseguir.
Al reel publicat a XXSS es posa en marxa el sorteig d’unes mítiques i reconegudes ulleres de sol i Canal Reus fa de prescriptor de les mateixes i de la marca. Un reel que ha aconseguit gairebé 1000 comentaris i més de 15000 visualitzacions.
Infocus